loading...
برترین دانلود
admin بازدید : 524 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Caesar IV برای کامپیوتر

| بازی سزار 4 |

| نسخه GOG |

 

Caesar IV بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2004 توسط Tilted Mill Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی سزار 4 ، شما در نقش فرماندهی امپراطوری تازه شکل گرفته ی روم قرار می گیرید. هدف شما در این بازی بسیار ساده است ، اهداف و توسعه طلبی های سیاسی را به شکلی صحیح دنبال کنید تا به سزار بعدی تبدیل شوید. برنامه ریزی های شهرستان ، مدیریت امور مختلف در شهر ، مدیریت امور مالی ، دفاع ، کنترل بر روی جنگ ها در جبهه های مختلف و … از جمله اهداف شما در این بازی هستند.

بازی سزار 4 ، عنوانی جدید و بسیار هیجان انگیز برای دوست داران طرفداران بازی های استراتژیک است. اگر شما هم از بازی های استراتژیک و تاریخی لذت می برید ، سزار 4 گزینه ای مناسب برای شماست ! ساختار روم را مطابق با سلیقه خودتان انجام دهید ، امور اقتصادی را کنترل کنید و ضمن تعامل با تعداد 75 شخصیت کاملا منحصر به فرد در محیط بازی ، زندگی در روم باستان را به خوبی لمس نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Caesar IV را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 213 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

GRID Autosport Complete PC-RELOADED

نسخه Complete بازی GRID Autosport عرضه شد. این نسخه از بازی، تمامی DLCها، آپدیت ها و افزونه هایی که برای بازی عرضه شده است را به صورت کامل داراست. یعنی با نصب این نسخه شما بی نیاز از هر آپدیت و نسخه دیگری از بازی می شوید. اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند

admin بازدید : 177 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

گیم‌پلی بازی No Man’s Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. ارتقا سلاح هم در دو راه امکان پذیر خواهد بود؛ شما می‌توانید سلاح‌تان را یک اسلحه مرگ‌بار بکنید و با آن به کشتن دیگران بپردازید یا این‌که آن را وسیله‌ای برای اسکن کردن منابع سیاره‌ها کنید. فقط موقع قلع و قمع کردن موجودات دیگر حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید؛ اگر موجودات ساکن در سیارات را بکشید نیروهای امنیتی به دنبالتان می‌افتند، این تعقیب و گریز می‌تواند شدت‌اش بیشتر شود -مانند بازی «جی‌تی‌ای»- و هر بار روبات یا موجودات عظیم‌الجثه‌تر را در برابر خود ببینید. نحوه‌ی برخوردتان با موجودات سیارات هم در آینده بازی‌تان تاثیر خواهد گذاشت پس با دقت عمل کنید.

admin بازدید : 190 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
DOOM یکی از آثاری است که لیست بازی های سال ۲۰۱۶ را خونین کرده است و بعد از سال ها، یک تیراندازی فوق العاده سریع را به بازیکنان هدیه داده است. با زومجی و بررسی ویدیویی بازی DOOM همراه باشید.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

admin بازدید : 269 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

نام بازی: Arma 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
در
زمانی که مبحث جنگ در بازی های کامپیوتری تنها به سلاح در دست گرفتن و
دیالوگ های حماسی تبدیل شده، وجود بازی هایی مانند ARMA III بیش از پیش
احساس می شود. همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است
که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می
بینند. زمین تنها جایی نیست که بازیکنان در این بازی روی آن حرکت می کنند.
شما می توانید از هلیکوپتر بپرید و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود
بیایید. می توانید از دریا عبور کنید و با تجهیزات قواصی به هدف برسید.

admin بازدید : 220 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

بازی زیبا و فوق العاده جالب Tomb Raider در سال 2013 توسط شرکت Crystal Dynamics ساخته شد و آن را شرکت Square Enix منتشر کرد همچنین این بازی در سبک (Action-adventure, platform) بازی های اکشن و ماجرایی دسته بندی می شود. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.

سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7/Windows 8
CPU: Intel Core i5-750 or AMD Phenom II X2 565
RAM: 4 GB RAM
VGA: 1 GB Video RAM, AMD Radeon HD 4870 or nVidia GTX 480
HDD: At least 12GB
DirectX 11.0c

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 299
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,802
  • بازدید ماه : 2,802
  • بازدید سال : 111,673
  • بازدید کلی : 1,004,255
  • کدهای اختصاصی
    دانلود سریال revolutionary