loading...
برترین دانلود
admin بازدید : 588 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (1)

پروکسی های تلگرام به زودی در همین پست قرار میگیرد

آخرین نسخه دانلود تلگرام دسکتاپ برای تمامی سیستم عامل ها (ویندوز، مک و لینوکس) به همراه نسخه پرتابل در این پست قرار داده شده است. Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 1.3 تمرکز اصلی تیم توسعه دهنده بر روی افزایش عملکرد پراکسی ها بوده است. روند تماس صوتی بهبود یافته و کلیدهای ترکیبی بسیار متعددی برای استفاده روان تر از تلگرام دسکتاپ اضافه شده است. برای توضیحات تکمیلی تغییرات این نسخه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 726 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

SmartsysSoft Business Publisher به عنوان یکی از ابزار های جامع طراحی، به شما در طراحی برچسب آدرس، آگهی، بروشور، کارت ویزیت، تبلیغات، خبرنامه ها، نشان نام و نام خانوادگی، سربرگ، کارت پستال، کارت های دعوت و پاکت نامه و … کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای صدها قالب زیبای کارت پستال، symbols, clipart و تصویر پس زمینه از پیش طراحی شده برای ایجاد طرح دلخواه می باشد. طراحی با این برنامه به صورت بسیار آسان و سریع انجام می گیرد. در واقع SmartsysSoft Business Publisher یک برنامه ویرایشگر قدرتمند vector graphics می باشد که به وسیله آن شما می توانید طرح های خود را با کیفیت بسیار بالا ایجاد و چاپ کنید. همچنین از فرمت های PDF, BMP, JPEG, GIF, PNG, TIFF برای ذخیره تصاویر طراحی شده، پشتیبانی می کند.

admin بازدید : 661 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

SDL Trados Studio نرم افزاری قدرتمند برای کمک به مترجمان می باشد که به آنها کمک میکند دقیق تر و سریع تر ترجمه کنند. این نرم افزار دارایی محیطی کاملا حرفه ای می باشد به اینگونه که محیطی که نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد شامل ترجمه های پیشین شما و ترجمه های مترجم های دیگر در سراسر دنیا می باشد و همچنین شامل اصطلاحات شرکت های بزرگ نیز می باشد. این نرم افزار مورد توجه و اعتماد بیش از ۲۵۰ هزار مترجم در سرتاسر جهان می باشد و از زبان های زیادی همچون زبان شیرین فارسی پشتیبانی میکند. این نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک کلمات و جملات را برای شما ترجمه می کند. شما هم اکنون میتوانید این مترجم حرفه ای را که تیم دانلود ها برای شما عزیزان آماده کرده است را دانلود کرده و پس از نصب از آنها استفاده کرده و لذت ببرید.

admin بازدید : 328 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

admin بازدید : 238 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

سیستم عامل ویندوز Windows 7 همراه با آخرین آپدیت ها و قابلت فعالسازی برای سیستم های 32 و 64 بیتی اضافه شد . سیستم عامل ویندوز Windows 7 ، هفتمین نسخه سیستم عامل های عرضه شده از شرکت مایکروسافت می باشد که در سال 2009 معرفی شد . هسته اصلی این نسخه از ویندوز NT گرفته شده و برای بهبود نسخه قبلی یعنی Windows Vista عرضه شده است . امکانات بسیار جالبی در این نسخه از ویندوز اضافه شده که دلیل مناسبی برای استفاده نکردن از ویندوز ویستا هستند . سه نرم افزار پر کاربرد Internet Explorer ، Windows Media Player و Windows Media Center در این نسخه بروز رسانی شدند و بسیاری از نقص های آنها برطرف شده است . سیستم عامل ویندوز Windows 7 جزو بزرگترین افتخار مایکروسافت بحساب می آید بطوریکه طبق آمار سایت آمازون در مدت 6 ماه بیشتر از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان از این ویرایش ویندوز سفارش  و بیش از 650 میلیون لایسنس از طریق آمازون خریداری شده است . سهم بازار ازخرید ویندوز 7 هم اکنون بیشتر از 50 درصد می باشد که نشان می دهد بیشتر مردم جهان از این نسخه از ویندوز استفاده می کنند .

admin بازدید : 163 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 252 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید افکت هنری Photography V9 Photoshop Action برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از برترین دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 230 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

|مجموعه کامل Corel PaintShop Pro X9 Content Pack به پست اضافه شد|

Corel PaintShop Pro X9 نام نرم افزار حرفه ای شرکت Corel می باشد که شما توسط آن می توانید ادیت فوق حرفه ای بر روی تصاویر خود انجام دهید. بهترین تصاویری که در ذهن خود تصویر می کنید تا را می توانید توسط این نرم افزار ادیت کرده و به دنیای واقعیت بکشانید. PaintShop Pro X9 با کیفیت فوق العاده خود در ویرایش تصاویر و قدرت بسیار بالا در تصحیح نقاط کیفی با استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد خود و رتوش کامل عکس ها، به یک نرم افزار همه فن حریف تبدیل شده است. با استفاده از فیلتر Reallusion شما می توانید تصاویر پرتره خود را به یک استاندارد رسمی ادیت کنید و با استفاده از آرشیو عظیم پلاگین های این نرم افزار می توانید هرآنچه که مورد نیاز است را به آن اضافه کنید. قلم های این نرم افزار چیزی معادل با ۳۰درصد سرعت بیشتر در ویرایش را دارا بوده و انتخاب صحیح رنگ های مختلف عکس در جهت رنگ بندی مناسب، شما را به سمت یک نرم افزار طراحی و ویرایس عکس سوق می دهد تا توانایی های عکاسی خود را به عرصه ی نمایش گذاشته و تاثیرگذارتر عمل کنید.

admin بازدید : 266 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod + Kitkat 4.4.2 |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

BlueStacks 2.4.44.6257+ Root / BlueStacks Game Manager 1.1.9.167 / BlueStacks Tweaker 3.12 / Bluestacks Easy Rootkit 3.2 + Mac نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند. پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه و بازی های آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

admin بازدید : 152 پنجشنبه 28 مرداد 1395 نظرات (0)

WiFi Password Decryptor 5.5 + Portable نام نرم افزاری مفید و بسیار کاربردی جهت بازیابی رمزهای فراموش شده ارتباط به شبکه های بی سیم WiFi در سیستم شماست. این نرم افزار می تواند به سادگی مجموعه رمزهای فراموش شده و ذخیره شده در سیستم شما را با انواع الگوریتم های رمزگذاری WEP/WPA/WPA2 بازیابی نماید. WiFi Password Decryptor قادر رمزهای ستاره ای که ویندوز موجب جلوگیری نمایش آنان می شود را به شما نمایش دهد ، بدین ترتیب شما می توانید تنها با چند کلیک ساده ، رمز WiFi متصل شده را بازیابی نمایید.

در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار هنگامی کاربرد دارد که هنوز یکی از دستگاه های شما به شبکه متصل است ، اما شما رمز آن را به خاطر ندارید. در این هنگام در صورتی که بخواهید با گوشی موبایل یا تبلت خود نیز به شبکه متصل شوید ، مشکل فراموشی پسورد بسیار آزاردهنده است. WiFi Password Decryptor می تواند به سادگی پسورد اتصال به شبکه را شناسایی و آن را در اختیارتان قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WiFi Password Decryptor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

admin بازدید : 198 جمعه 15 مرداد 1395 نظرات (0)

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

admin بازدید : 173 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)

فتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکس) معروفترین پردازشگر گرافیکی است که برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. نه تنها این نرم افزار ابزارهای فوق العاده ای برای ترکیب، تغییر در رنگ و خصوصیات عکس، تدوین و... در زمینه ویرایش عکس های از پیش ساخته شده در اختیار کاربرانش قرار می دهد، امکانات گسترده ای برای خلق رویاهای باور نکردنی دنیای گرافیست ها، نقاشان، عکاسان، انیماتورها و حتیفیلمسازان را فراهم نموده است. برای ساختجلوه های ویژه، بافت های مخصوص برای نرم افزار های 3 بعدی و کار بر روی آبجکت های 3 بعدی به طور مستقیم در فتوشاپ امکانات بسیاری تعبیه شده است.
در دوره آموزشی Photoshop شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

admin بازدید : 192 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

با سلام به کاربران سایتبرترین دانلود این هم هک تلگرام که در این سایت به قیمت 10 هزار تومان فروخته میشه  ولی ما در سایت برترین دانلود این رو به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار دادیم برای توضیحات بیشتر درباره این هک اینجا کلیک کنید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 299
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,754
  • بازدید ماه : 2,754
  • بازدید سال : 111,625
  • بازدید کلی : 1,004,207
  • کدهای اختصاصی
    دانلود سریال revolutionary