loading...
برترین دانلود
admin بازدید : 524 سه شنبه 02 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Caesar IV برای کامپیوتر

| بازی سزار 4 |

| نسخه GOG |

 

Caesar IV بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2004 توسط Tilted Mill Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی سزار 4 ، شما در نقش فرماندهی امپراطوری تازه شکل گرفته ی روم قرار می گیرید. هدف شما در این بازی بسیار ساده است ، اهداف و توسعه طلبی های سیاسی را به شکلی صحیح دنبال کنید تا به سزار بعدی تبدیل شوید. برنامه ریزی های شهرستان ، مدیریت امور مختلف در شهر ، مدیریت امور مالی ، دفاع ، کنترل بر روی جنگ ها در جبهه های مختلف و … از جمله اهداف شما در این بازی هستند.

بازی سزار 4 ، عنوانی جدید و بسیار هیجان انگیز برای دوست داران طرفداران بازی های استراتژیک است. اگر شما هم از بازی های استراتژیک و تاریخی لذت می برید ، سزار 4 گزینه ای مناسب برای شماست ! ساختار روم را مطابق با سلیقه خودتان انجام دهید ، امور اقتصادی را کنترل کنید و ضمن تعامل با تعداد 75 شخصیت کاملا منحصر به فرد در محیط بازی ، زندگی در روم باستان را به خوبی لمس نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Caesar IV را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 213 شنبه 30 مرداد 1395 نظرات (0)

GRID Autosport Complete PC-RELOADED

نسخه Complete بازی GRID Autosport عرضه شد. این نسخه از بازی، تمامی DLCها، آپدیت ها و افزونه هایی که برای بازی عرضه شده است را به صورت کامل داراست. یعنی با نصب این نسخه شما بی نیاز از هر آپدیت و نسخه دیگری از بازی می شوید. اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند

admin بازدید : 177 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

گیم‌پلی بازی No Man’s Sky بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا. جست‌وجو پایه و اساس این بازی خواهد بود؛ شما باید در منظومه‌های بازی بگردید و به سیاره‌های مختلف سر بزنید تا بتوانید آیتم‌هایی را کشف و استخراج کنید و از آن‌ها برای ارتقا دادن لوازم خود چون سفینه، اسلحه و زره استفاده کنید. ارتقا دادن سفینه در بازی حیاتی است و شما برای ورود به منظومه‌ها و محیط‌های جدید نیاز دارید که وسله نقلیه‌تان را ارتقا دهید. ارتقا سلاح هم در دو راه امکان پذیر خواهد بود؛ شما می‌توانید سلاح‌تان را یک اسلحه مرگ‌بار بکنید و با آن به کشتن دیگران بپردازید یا این‌که آن را وسیله‌ای برای اسکن کردن منابع سیاره‌ها کنید. فقط موقع قلع و قمع کردن موجودات دیگر حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید؛ اگر موجودات ساکن در سیارات را بکشید نیروهای امنیتی به دنبالتان می‌افتند، این تعقیب و گریز می‌تواند شدت‌اش بیشتر شود -مانند بازی «جی‌تی‌ای»- و هر بار روبات یا موجودات عظیم‌الجثه‌تر را در برابر خود ببینید. نحوه‌ی برخوردتان با موجودات سیارات هم در آینده بازی‌تان تاثیر خواهد گذاشت پس با دقت عمل کنید.

admin بازدید : 269 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

نام بازی: Arma 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد
در
زمانی که مبحث جنگ در بازی های کامپیوتری تنها به سلاح در دست گرفتن و
دیالوگ های حماسی تبدیل شده، وجود بازی هایی مانند ARMA III بیش از پیش
احساس می شود. همانند نسخه های قبلی، این بازی دوباره یک شبیه ساز جنگ است
که بازیکنان در آن خود را پشت سنگرهای مختلف یا وسایل نقلیه نظامی می
بینند. زمین تنها جایی نیست که بازیکنان در این بازی روی آن حرکت می کنند.
شما می توانید از هلیکوپتر بپرید و از آسمان به منطقه مورد نظر فرود
بیایید. می توانید از دریا عبور کنید و با تجهیزات قواصی به هدف برسید.

admin بازدید : 220 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

بازی زیبا و فوق العاده جالب Tomb Raider در سال 2013 توسط شرکت Crystal Dynamics ساخته شد و آن را شرکت Square Enix منتشر کرد همچنین این بازی در سبک (Action-adventure, platform) بازی های اکشن و ماجرایی دسته بندی می شود. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.

سیستم مورد نیاز:
OS: Windows 7/Windows 8
CPU: Intel Core i5-750 or AMD Phenom II X2 565
RAM: 4 GB RAM
VGA: 1 GB Video RAM, AMD Radeon HD 4870 or nVidia GTX 480
HDD: At least 12GB
DirectX 11.0c

 

admin بازدید : 358 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انلود بازی Euro Truck Simulator 2 Scandinavia برای کامپیوتر

| نسخه معتبر Skidrow |

 

Euro Truck Simulator 2 Scandinavia نام یک بازی شبیه ساز بسیار طبیعی کامیون سواری است که توسط کمپانی SCS Soft در سال 2015 برای کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. حالا این نسخه از بازی یعنی Euro Truck Simulator 2 Scandinavia یکی از جدیدترین نسخه بازی Euro Truck Simulator 2 است که نقشه Scandinavia را همراه خود دارد و به جز نقشه تغییرات بسیار زیادی در گرافیک بازی و بهبود گیم پلی بازی رخ داده است. در مپ قدیمی بازی شهرها تعداد کمی داشتند و نقشه نیز کوچک بود و زود تمام می شد ولی نقشه Scandinavia دارای 27 شهر جدید است که مسافت آنها 5 هزار کیلومتر با هم فاصله دارند و به همین خاطر نقشه بازی بسیار کسترده شده است.

در نقشه Scandinavia مسیرهای جدیدی مثل اضافه شدن تونل ها ، گردنه ها و … اضافه شده است که تمامی این ها توانسته اند این نقشه را جز یکی از بهترین و کاملترین نقشه های این بازی بکنند. هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 Scandinavia را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 236 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی هایی که با سبک  محیط باز ساخته میشوند را ما همگی تقلیدی از سری بازی های محبوب GTA میدانیم اما Wheelman علی رقم داشتن سبک  محیط باز به هیچ وجه تقلیدی از GTA محسوب نمیشود و یک بازی کاملا مستقل و خوش ساخت است که مطمئنا هر گیمری را راضی خواهد کرد.داستان این بازی برگرفته از فیلمی با همین نام و با بازی هنرمند محبوب وین دیزل است. همچنین موسیقی اسپانیایی که در بازی وجود دارد، به طور کامل با جو بازی همخوانی دارد و فوق العادست.

admin بازدید : 181 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی و استراتژیک می باشد که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اهالی وحشی غرب آمریکا در صدد جمع آوری منافع و سود از طریق ساخت و ساز های غیرقانونی می باشند. شما باید در این بازی با ارتقا هرجه بیشتر شهرسازی و بدست آوردن منابع ضروری برای این کار از بقیه جلوتر بزنید. فصل های جدید آمده و سرزمین های جدیدی برای شما باز خواهند شد که می توانید با افزایش زیرساخت های خود به این مناطق نیز دستیابی داشته باشید. شما باید از سازه های خود در برابر انبوه راهزنان محافظت کرده و با جذب شهروندان جدید و دادن امکانات به آنها امنیت و ثبات شهر خود را بیشتر کنید.

بازی در 37 مرحله اصلی و فرعی پیگیری خواهد شد و می توانید از کاروان های سرراهی نیز کارگرانی را برای خود استخدام و از آنها استفاده کنید. بازی دارای گیم پلی سرگرم کننده و البته سریعی می باشد که می بایستی با توجه به زمان مناسب خود سازه های خود را هرچه سریع تر آماده کنید. هم اکنون می توانید بازی Big Bang West 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 365 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)
x7l1es48e7ftv0on8f4.jpg

 

لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید

توجه توجه:ما با اسرار شدید بازی رو در ادامه مطلب قرار دادیم.

 

بازی کامپیوتر Far Cry 4 فارکرای ۴ یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این نسخه به Kyrat , سرزمینی واقع در کوهستان های هیمالیا سفر خواهید کرد . سرزمینی نفسگیر , خطرناک و وحشی که حاکمان مستبد بر آن حکومت می کنند . در این بازی , پلیر کنترل شخصی به نام Ajay Ghale را برعهده دارد که برای تحقق آرزوی مادرش به سرزمین Kyrat سفر کرده و در همین حین درگیر جنگ های داخلی آن منطقه شده و دیگر راه فراری ندارد . تصویری که در زیر مشاهده می کنید شخصیتی با نام Pagan Min است که کاراکتر قابل کنترل بازی است . طبق گفته سازندگان , بازی دارای طیف وسیعی از سلاح ها , وسایل نقلیه و حیوانات خواهد بود و این امکان به پلیر داده شده است تا بتواند در یک جهان باز به گشت وگذار پرداخته و داستان های جذاب و غیر قابل پیش بینی را رقم زند . طبق گفته کارگردان بازی , قرار است بازی را خلق شود که طرفداران سری بازی های فارکرای را به هیجان آورده و دریچه تازه ای از بازی های اول شخص را به روی پلیرها باز کند . در E3 امسال اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر خواهد شد و یوبی سافت قصد دارد گیمرها را شوکه کند . کمپانی سازنده برای کسانی که بازی را پیش خرید کنند , نسخه Limited Edition به صورت رایگان را در نظر گرفته که شامل سه مرحله در بخش سینگل پلیر با حضور Hurk می باشد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

admin بازدید : 313 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)
*****این بازی به درخواست کاربر عزیز ح3ین گزاشته شده است****
 
 

 

بازی call of juarez: the cartel یک بازی در سبک (First-person shooter) می باشد که شرکت Techland آن را در سال 2011 ساخت و شرکت معروف Ubisoft آن را منتشر کرد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی، عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید. وقتی یک شرکت مواد مخدر مکزیکی یک بنگاه قانونی آمریکایی را بمباران می کند، دولت آمریکات تصمیم می گیرد نیروی ویژه ای برای از بین بردن آنها جمع آوری کند. شما به عنوان Ben McCall بازی می کنید، یک پلیس بی رحم و یا  Ray McCall یا Eddie Guerra که یک مامور ویژه که معتاد به قمار بازی بود و یا Kim Evans ماموز ویژه FBI.

admin بازدید : 149 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)
متاسفانه سرعت دانلود محدود میباشد

بازی Assassin's creed 3یه بازی به سبک اکشن و ماجرایی میباشد. کانر -شخصیت اصلی بازی - فرزند مادری سرخ پوست و پدری انگلیسی است. بازیکن کودکی کانر را در آستانه نبردهای آمریکا تجربه خواهد کرد. فردی که با نابودی قبلیه برخلاف اتزیو، که قدم در راه انتقام جویی گذاشت، اهدافی عدالت خواهانه دارد. در بازی 3 دهه از زندگی کانر را تجربه خواهید کرد. تیم توسعه بازی با حذف برخی قابلیت های اضافی و جایگزینی آنها با عوامل جدید قصد تغییر روند بازی و سرعت بخشیدن به آن را دارد. سیستم هدف گیری بازی از حالت دستی به خودکار تغییر یافته و بهمراه آن دوربین بازی حالت سینمایی تری پیدا کرده به شکلی که در نبرد های تن به تن دوربین حالتی شبیه بازی های مبارزه ای پیدا می کند سیستم مبارزه طوری طراحی شده کهبازیکن به صورت متداوم در حال حرکت و جنب و جوش باشد. مثلا وقتی در تعقیب هدفی هستید دیگر نیازی به توفق برای کشتن محافظانش نیست و می توانید به طور همزمان با مبارزه به تعقیب هدف خود بپردازید. همچین کانر می تواند از ترکیب چاغو و تبر و سلاح گرم و حتی از سیستم اختفای خود استفاده کند سیستم انیمیشن های بازی و گشت گذار در محیط گسترش یافته و کانر علاوه بر حرکت بر روی دیوار ها و پشت بام ها می تواند از درختان و دیگر عوامل طبیعی به نفع خود استفاده کند.
سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista
CPU: Intel Pentium D 2.4 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Dual Core) processor
Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or better/AMD Athlon 64 X2 4200+ or 4400+
Memory: 512 MB (XP), 1 GB (Vista) 2 GB
Hard drive space: 9.0 GB
Graphics hardware: 256 MB DirectX 9.0c Graphics Card with Shader Model 3.0 or higher.512 MB DirectX 10.0–compliant video card

admin بازدید : 95 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد کهبازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.
سیستم مورد نیاز:


Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ (2*3000 MHz)
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT

 

admin بازدید : 244 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

I.G.I - I'm Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولید شده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است. حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی هایاکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتنسربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 98 (se)/ME/2000/XP
RAM: 128 MB
CPU: Intel Pentium III, 800MHz
Graphic: 32 MB
HDD: 1 Gb
DirectX 8.0

admin بازدید : 223 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (1)

rterhjhs0fziox0s7u4x.jpg

 

نسخه فشرده و کامل بازی PES، باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازیکاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

سیستم موردنیاز:

OS: Windows Vista SP2/ 7 SP 1
CPU: Core 2 Duo @ 1.8 GHz or Athlon II X2 240
RAM: 1 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1300 or Intel HD Graphics 2000 (512 MB VRAM)
Free Disk Space: 8 GB

admin بازدید : 151 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

اتش نشانی-برترین دانلود

دانلود بازی Emergency 5 برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: 2014/11/28
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی/شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: 6.69 GB

معرفی بازی:

بازی بسیار زیبا و محبوب Emergency یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اضطراری اورژانس مانند پلیس، آمبولانس، گروه امداد،گروه نجات، آتش نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید. بازی Emergency 5 با استفاده از موتور گرافیکی جدید تری ساخته  شده است و ما با محیط های طبیعی تر و با جزئیات بیشتر طرف خواهیم بود یعنی در بازی تمامی شهرهای مهم از جمله برلین ، هامبورگ و مونیخ  با جزئیات کامل طراحی شده اند.، همچنین در این سری جدید بخش co-op دو نفره به بازی اضافه شده است. وجود بیش از ۵۰ ماموریت اصلی و فرعی، امکان کنترل و هماهنگی میان تمام واحدهای آتش نشانی،  گروه امداد و نجات، پلیس و امکان ایجاد ماموریت برای خود از ویژگی های بازی می باشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

admin بازدید : 213 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
ziiseunm86ysm7q40qx.jpg

بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments ساخت استودیو Frogwares می باشد که برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و PC توسط استودیو Focus Home Interactive منتشر شده است . بازی در سبک ماجراجویی بوده و همانند فیلم ها و سریالی می باشد که تحت همین نام منتشر شده است . بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments در لندن و در اوایل قرن 19 میلادی در جریان است . این نسخه از بازی برای اولین بار توسط (بیشتر…)

admin بازدید : 133 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

FIFA 15 XBOX360-COMPLEX

 

zmsydonc9q5ekjl7iedz.jpg

admin بازدید : 254 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

k01gjcnxnfntkob1e2xq.jpg

دانلود پچ ایرانی بازی PES 2013 با عنوان WC 2014

PES یکی از محبوب ترین سری بازی های ورزشی و فوتبالی است که توسط کمپانی معروف Konami که در زمینهبازی های ورزشی سابقه بسیاری دارد منتشر شده است . اما یکی از مشکلاتی که این بازی مخصوصا برای تیم ملی ایران وجود دارد ، عدم وجود نام ها و فیس های مناسب برای بازیکنان تیم ملی ایران و … از این سری مشکلات هستند . از این رو پچی ایرانی از طرف همکاران تیم تاپ 2 دانلود طراحی شده که این مشکلات رفع شده و ویژگی های بسیار مناسبی به بازی افزوده خواهد شد . این پچ شامل تصحیح تمامی نام های بازیکنان ایران ، فیس های بازیکنان تیم ملی ایران ، صدای مناسب برای گزارشگر بازی برای نام بازیکنان ایرانی و … است که می تواند بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گیرد . همچنین تیم منتخب سال 98 و 74 ایران که بدون شک یکی از بهترین دوره های فوتبال ایران بوده به عنوان یک تیم کلاسیک به بازی افزوده شده است . همچنین در این بازی بیش از 3500 فیس جدید اضافه و تصحیح شده است که بازی را بیشتر به واقعیت نزدیک می کند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

(برای طرفداران عزیز pes13)

admin بازدید : 155 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)
n3tthi4cc58ua4kn8rds.jpg

بازی کامپیوتر Battle Academy 2 Eastern Front یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Slitherine Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . خود را برای نبردی سخت در شهرهای روسیه آماده کنید . در این بازی شما کنترل نیروهای اتحاد جماهیر شوروی را برعهده دارید که باید برای موفقیت و پیروزی بیش از 30 ماموریت سخت و نفسگیر را در 4 کمپین مختلف پشت سر بگذارید (بیشتر…)

admin بازدید : 483 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

Sims 4 یک بازی شبیه ساز زندگی می باشد که به شما اجازه می دهد که یک زندگی واقعی را تجربه کنید. در این نسخه می توانید تمام ظاهر Sim خود را سفارشی سازی کنید ، جهان منحصر به فرد خود را بسازید و به کشف داستان های سیمز خود بپردازید و تجربه ای لذت بخش و هیجان انگیز را به دست آورید.

q8cznxikgrnf1g9q3u7p.jpg

کاملا اختصاصی برترین دانلود.

________________________________________

سیستم مورد نیاز :

OS: Win XP (SP3), Win Vista (SP2), Win 7 (SP1), Win8, or 8.1
PROCESSOR: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo,)
MEMORY: At least 2 GB RAM
HARD DRIVE: At least 9 GB 
games
VIDEO CARD: 128 MB of Video RAM

DIRECTX: DirectX 9.0c compatible

admin بازدید : 346 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
9p1az0my8e4cem5lw0su.jpg

 

بازی کامپیوتر Middle Earth Shadow of Mordor سرزمین میانی سایه موردور یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Monolith Productions طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . این بازی در واقع پلی است که میان حوادث و اتفاقات The Hobbit و The Lord of the Rings زده شده است . خانواده Talion که وظیفه حفاظت از دروازه سیاه موردور را برعهده دارند , توسط سپاهیان سائورون کشته می شوند . با گذشت مدتی پس از آن اتفاقات , بار دیگر روح انتقام در رگ های موردور جاری می شود و او را زنده می کند . موردور هنوز به یک سرزمین بایر تبدیل نشده است . همانطور که گفته شد بازی دارای جهانی باز است و این اجازه را به پلیر می دهد تا به راحتی در این جهان پهناور پرسه زده و ماموریت های مختلف را انتخاب کند . ویژگی جالبی در بازی وجود دارد که این امکان را به پلیر می دهد تا شخصیت مورد علاقه خود را به وجود آورده و سفر خود را در سرزمین های موردور آغاز کند . البته سیستم جدیدی با نام Nemesis System در این بازی موجود است که باعث می شود تا پلیر با سایر شخصیت های بازی تعامل داشته باشد و هرچه به پیش رود با توجه به کارهایی که در طول بازی انجام می دهد , کاراکترهای مختلف بازی واکنش های متفاوتی نسبت به او داشته باشند . در بازی دشمنان مختلفی با ویژگی های منحصر به فرد وجود دارند که در طول بازی با آنها برخورد خواهید داشت البته فراموش نکنید این دشمنان می توانند به هر شکلی دربیایند و شما را گمراه کنند به طور مثال اوروکی که قبلا از چنگ Talion جان سالم به در برده است حال به عنوان یک برده دار به تجارت مشغول است . شخصیتی که پلیر تحت کنترل دارد دارای توانایی های منحصر به فردی است . توانایی های یک جنگجوی مبارز و یک روح . توانایی های جنگاوری به او اجازه می دهد تا در سکوت کامل و بدون جلب توجه در هر محیطی حضور پیدا کند و توانایی روح او این اجازه را به او می دهد تا اراده دشمنان خود را به دست گیرد و آنها را به دادن اطلاعات وادار کند . در صورت انتشار اطلاعات دیگری از بازی حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

admin بازدید : 449 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
idzo9q1tgeztzfxmzsi.jpg

 

سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

دانلود نسخه اپدیت بازی در ادامه مطلب

admin بازدید : 145 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)
eybp6oy5hjxdtassh1c.jpg

 

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

مشخصات بازی FIFA 15 :

نام بازی : FIFA 15

نام بازی (فارسی) : فیفا ۱۵

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : EA Sports

منتشر کننده : EA Sports

سبک بازی : ورزشی و شبیه ساز

تغیرات ورژن بعدی:

کم حجم کردن 3 گیگ توسط برترین دانلود

admin بازدید : 208 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

محیط بازی از کلورادو به اروپا منتقل شده است، منطقه توسکانی در شمال ایتالیا و قسمتی از جنوب فرانسه که به بهشتی روی زمین می‌مانند، طبق شنیده‌ها میزان مسیر‌های جاده‌ای سه برابر بیشتر شده‌اند. همین انتقال بازی به این منطقه خود گویای یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان بازی است، چالشی به نام گرافیک و تکنیک‌های بصری. بازی دارای آب و هوای Real Time است و دارای سیستم نورپردازی داینامیک. شما ممکن است در یک روز آفتابی مسابقه را شروع می‌کنید و در یک شب بارانی به پایان برسانید. شما بارش باران، مزارع، درخت‌ها، تپه‌ها و بقیه المان‌های محیطی را در بالاترین سطح تکنیکی و بصری، تجربه خواهید کرد. افکت‌های قطرات باران بر روی سطح جاده را کمتر جایی دیده‌اید. Draw Distance آنقدر خوب است که ما هوس می‌کنیم همه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم و به تپه‌ای زیبا در دوردست، دست پیدا کنیم و بله، Horizon 2 به مراتب اپن ورلد تر از نسخه اول است، انواع محیط‌های درون بازی قابل دستیابی هستند، جنگل‌ها، مراتع، مزارع و جاده‌های شنی با خودروهای Off Road قابل دستیابی و برگزاری فستیوال هورایزن هستند. مهمترین چالش سازندگان در زمینه گرافیک، بحث اپن ورلد شدن بازی و محدودیت‌های سخت افزاری کنسول‌ها است، این محدودیت باعث شده است که میزان فریم‌ریت قربانی رزولوشن بالا شود. طبق گفته‌ها بازی با رزولیشن ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه رندر خواهد شد ولی در این میان هیچگونه افت فریمی را شاهد نخواهیم بود. مثلا شما با یک بوگاتی با سرعت ۴۳۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید و ناگهان تصمیم می‌گیرید خیلی سریع به یک مسیر فرعی وارد شوید، در این حالت ثابت بودن فریم ریت اهمیت بسیار بالایی دارد.

Forza Horizon 2 XBOX360-iMARS_REPACK

 

mgdi0yjgt8f2mqm6w1hg.jpg

دقت فرمایید که این نسخه نسخه اصلی بازی است بدون هیچ باگ.

فقط به دلیل کمبود وقت لینک بازی رو از یک سایتی که میشناسیم و میدونیم که همون نسخه ای رو که ما انتشار کردیم رو پخش میکنه برداشتیم.

 

 

admin بازدید : 267 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

Update: Stronghold Crusader II-3DM added!

 | آپدیت بازی + کرک ۳dm به پست اضافه شد|

 

 2fqok3sw2cww6wlzwfo.jpg

دقت فرمایید که این نسخه نسخه اصلی بازی است بدون هیچ باگ.

فقط به دلیل کمبود وقت لینک بازی رو از یک سایتی که میشناسیم و میدونیم که همون نسخه ای رو که ما انتشار کردیم رو پخش میکنه برداشتیم.

 

admin بازدید : 130 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۴ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۴ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

Pro Cycling Manager 2014 PC-CPY

 

wtaaezfw6ip6nfyjfj2c.jpg

admin بازدید : 440 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

بازی God of War 2 بازی به سبک (Hack and slash, action-adventure) که توسط شرکت SCE Santa Monica Studio ساخته شده و با همکاری مشترک شرکت های Sony Computer ,Entertainment ,Capcom منتشر شد. این بازی به صورت فوقفشرده در سایت بازی کیدز آماده دانلود می باشد. داستان بازی از این قرار است که: کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود و... .

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows XP / Vista
Processor: with a frequency of 3.0 GHz
Memory: 2 GB
Video card:-class GeForce 6800, ATI X1300 or higher
Free disk space: 7 GB
DirectX 9.0c

admin بازدید : 169 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

بازی GRID 2 پس از مدت ها انتظار، بالاخره بازی GRID 2 توسط کمپانی Codemasters برای کامپیوتر نیز منتشر شد. در بازیGRID 2 شما جدید ترین محصولات شرکت های معتبر اتومبیل سازی را خواهید دید. برای مثال می توانید در یک Mercedes SL65 AMG بنشینید و منتظر شروع مسابقه باشید تا با سرعتی دیوانه کننده حریفان خود را پشت سر بگذارید.
بازی GRID 2 باز هم یکی از گرافیکی ترین بازی های رالی می باشد که این بار جهشی عظیم در موتور پایه ی ساخت بازی ایجاد شده است، به طوری که بازی با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای شما را درگیر خود خواهد کرد. سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید. حتی طرح لاستیک اتومبیل ها را نیز روی زمین ، می توانید ببینید!
صداگذاری در بازی GRID 2 فوق العاده طراحی شده است. صدای موتور اتومبیل شما نسبت به شرایط محیط و مکان هایی که در آن حرکت می کنید تغییر می کند . حتی فکرش را هم نمی کنید که بازی GRID 2 طوری طراحی شده باشد که بتوانید فاصله اتومبیل پشت سری خود را نیز ، از روی صدای آن تخمین بزنید.
سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista 64 Bit, Windows 7 64 Bit, Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel Graphics 5200 / AMD HD6000 Series / Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM

admin بازدید : 140 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

 

admin بازدید : 204 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت.

Trial Fusion PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

                                  پچ بازی بصورت خصوصی به شما تقدیم میشود(2 هزار تومان)برای خرید تماس بگیرید                                                                                                     abastami7@gmail.com


Trial Fusion pc cover small دانلود بازی Trial Fusion برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 299
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,687
  • بازدید ماه : 2,687
  • بازدید سال : 111,558
  • بازدید کلی : 1,004,140
  • کدهای اختصاصی
    دانلود سریال revolutionary